GAMBAR TULISAN TANGAN YANG MUNGKIN ANDA TIDAK PERNAH LIHAT

GAMBAR TULISAN TANGAN YANG MUNGKIN ANDA TIDAK PERNAH LIHAT. Tulisan tangan popular masa sekolah la. Habis sekolah zaman sekarang ni dah tak banyak guna tulisan tangan. Aku pun rasanya dah lama tak menulis tangan dengan karangan yang panjang panjang. Sekali sekala tulis tangan, Ya Allah aku sendiri menghina tulisan tangan aku. Bila tengok tulisan tangan orang kekal cantik dari dulu sampai sekarang mula aku terfikir.. Depa ni memang mempunyai jari ajaib kot. hahahha


Tapi bila tengok gambar gambar tulisan tangan ni memang aku sedikit kagum. Ada tulisan tangan yang aku tak pernah tengok. Yelah.. bila ia datang dari seluruh pelusuk dunia tak mustahil ada bentuk tulisan tangan yang kita tak pernah tengok kan?

Jadi pada korang nak tengok tulisan2 tangan yang cantik & wujud dalam dunia ni meh tengok kat sini >> Gambar Tulisan Tangan Yang Menarik, Cantik & cukup Sempurna <<

Moral of the story.. Tak kisah la buruk atau cantik tulisan tangan kita yang paling penting selagi orang boleh baca selagi tu tak jadi masalah. Kalau cantik & berseni sampai orang tak tahu apa perkataan kita tulis pun tak guna jugak kan??
Share this article :
+
Previous
Next Post »
1 Komentar untuk "GAMBAR TULISAN TANGAN YANG MUNGKIN ANDA TIDAK PERNAH LIHAT"

tulisan sy buruk giler...kalah tulisan doktor...kdg sy sndiri pun xphm apa yg sy tulis...hahahha....

tp sy kagum dgn tulisan tgn org yg kemas mcm dlm gbr tuhh...cantek betul....

Terima Kasih Sudi Komen Di Sini
 
Template By. Kunci Dunia Designed by sensasi2020
Back To Top