SAYA SANGAT SUKA GAMBAR NI SEBAB..


 Contes ni anjuran awek cun bernama Love yuyu.. Aku memang suka kalau contest gambar2 ni sebab aku banyak koleksi.. Gambar yang di pertaruhkan kali ni adalah

Saya suka gambar ni sebab ia di capture menggunakan handphone camera dengan setting shoot mode panorama di mana setting ni akan capture 3 gambar  & saya berjaya membuat 3 mimik muka yang amat gedik lagi comot

Okeis tag 3 rakan

Nak join clik je
Share this article :
+
Previous
Next Post »
3 Komentar untuk "SAYA SANGAT SUKA GAMBAR NI SEBAB.."

baik... saya try join..
hihhih.. kena carik gmabr ni

thanks cik lekit.

dengan pantas saya bukak folder gambar dan terus edit. ^.^

cik yuyu skodeng ketas jawapan gune pen kale wane wani

Terima Kasih Sudi Komen Di Sini
 
Template By. Kunci Dunia Designed by sensasi2020
Back To Top